Hoppa till innehåll
7 september, 2010 / Pontus Sjölund

Livet flyter på


Tisdag i dag, vilket innebär att jag börjar först klockan tolv. Samma sak skulle gälla även om det var onsdag, moahaha.

Helgen spenderades i Dalälven, vilket ni kan läsa om här. Annars har jag inte haft för mig så värst mycket de senaste dagarna, bara slappat i lägenheten liksom. Har varit lite småkrasslig och förkyld och inte tränat så mycket senaste tiden, men tog iväg mig själv på en härlig springrunda nu i morse. Tungt men skönt!

Var även förbi Friskis och Svettis i går och tänkte köpa gymkort. Fyllde i alla uppgifter och så, men när jag skulle betala så fick jag beskedet att det ”medges ej”. Problemet var inte att det inte fanns pengar, för där hade jag god marginal. Nej, problemet är att jä*** Nordea har en spärr om man är under 16 som gör att man per vecka max får spendera 2000 kr (1000 kr med kortet, 1000 kr att ta ut). Så då var det kört. Ska fixa det i alla fall och gå tillbaka och få mitt kära kort. Här ska man bli biffig…

I skolan väntar matte och svenska, vilket inte låter så kul, men än så länge tycker jag att allt har varit okay i skolan. Får hoppas den inställningen håller i sig till slutet av trean…

Pontus

Lämna en kommentar